• Wpisów: 47
  • Średnio co: 34 dni
  • Ostatni wpis: 4 lata temu, 08:52
  • Licznik odwiedzin: 2 785 / 1652 dni
 
girlwithyoga
 
Przysiady - sposób na piękne pośladki i uda.

Ćwiczenie to jest często błędnie wykonywane. Zła technika nie tylko nie przyniesie pożądanych efektów, ale grozi bólami kolan i innymi poważnymi kontuzjami.

WYKONANIE:
1. Przysiady należy wykonywać na całych stopach (nie odrywamy ani palców, ani pięt).
2. Plecy zachowują swój naturalny kształt (nie garbimy się, brzuch wciągnięty).
3. Głowa jest w pozycji przedłużenia tułowia (wzrok skierowany parę metrów przed siebie - nie zadzieramy głowy, ani nie opuszczamy jej w dół).
4. Bezpieczny kąt między udem a podudziem powinien wynosić ok. 90 stopni.
5. Pośladki, w trakcie wykonywania przysiadu, należy wychylić w tył, żeby kolana nie wychodziły przed palce u stóp.
6. Dla równowagi, żeby nie przewrócić się w tył, jeśli mocno wypniemy pośladki, można prostować ramiona w przód.
7. Przysiady należy wykonywać w skupieniu i bez pośpiechu.


993053_383244328447762_733611533_n.jpg


www.facebook.com/AkademiaSportuIZdrowia

Nie możesz dodać komentarza.