• Wpisów: 47
  • Średnio co: 34 dni
  • Ostatni wpis: 4 lata temu, 08:52
  • Licznik odwiedzin: 2 785 / 1652 dni
 
girlwithyoga
 
Wykroki są świetnym ćwiczeniem na wzmocnienie dolnych partii ciała. Można je wykonywać w wielu płaszczyznach - do przodu, do tyłu, w bok, z obciążeniem, z wykopem itp.

Prawidłowe wykonanie wykroków do przodu:
1. Jeśli wykonujesz ćwiczenie z obciążeniem, umieść sztangę na karku, bądź sztangielki/butelki z wodą w dłoniach.
2. Patrz prosto przed siebie lub nieco w górę.
3. Klatkę piersiową wypchnij mocno do przodu, ściągnij ramiona do tyłu i trzymaj wyprostowane plecy podczas całego ruchu.
4. Zrób duży krok do przodu. Umieść przednią nogę stabilnie na podłodze, mając palce stopy skierowane prosto przed siebie lub nieco do środka.
5. Udo przedniej nogi powinno by ustawione równolegle do podłogi, a kolano znajdować się nad śródstopiem.
6. Obniż kolano tylnej nogi jak najniżej, na tyle, na ile będzie to możliwe, ale nie dotykając nim do podłogi.
7. Odepchnij się mocno i dynamicznie do tyłu, stawiając stopę przedniej nogi obok stopy nogi tylnej. Jeśli używasz sztangielek, nie kołysz nimi.
8. Upewnij się, że powróciłeś do pełnej pozycji początkowej, zanim rozpoczniesz następne powtórzenie.


1010289_384394064999455_1635821087_n.jpg


www.facebook.com/AkademiaSportuIZdrowia

Nie możesz dodać komentarza.